Πολιτική επιστροφών

Απόλυτη προτεραιότητα του dna-pharmacy είναι να μείνετε ικανοποιημένοι από τις αγορές σας. Για να το πετύχουμε αυτό συνεργαζόμαστε με τις μεγαλύτερες και πλέον καταξιωμένες εταιρείες.
Επιλέγουμε πολύ αυστηρά τα προϊόντα που σας προτείνουμε ώστε να τηρούν όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας. Όλα τα προϊόντα μας έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας, οι όροι της οποίας διαφοροποιούνται ανάλογα με τον κατασκευαστή, ο οποίος άλλωστε θα αναλάβει την διευθέτηση τυχόν προβλημάτων.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος προϊόντος που διαπιστώνεται κατά την παραλαβή του, αναλαμβάνουμε την άμεση αντικατάστασή του χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του πελάτη, μόλις ειδοποιηθούμε είτε τηλεφωνικώς (22940-99777) είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (info@dna-pharmacy.gr)

Στη περίπτωση που δε μείνετε ευχαριστημένοι από κάποιο προϊόν του dna-pharmacy έχετε δικαίωμα επιστροφής εντός 2 ήμερων από την ημερομηνία παραλαβής του. Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εάν τα προϊόντα δεν έχουν χρησιμοποιηθεί και είναι στην ίδια κατάσταση που τα παραλάβατε.

Εφόσον τα επιστρέψετε με δικό σας μέσο στο φυσικό κατάστημα δεν επιβαρύνεστε με κανένα κόστος, σε διαφορετική περίπτωση επιβαρύνεστε με το κόστος μεταφοράς του προϊόντος από την υπηρεσία μεταφορών που θα επιλέξετε.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Δεν είναι δυνατή η επιστροφή μη ελαττωματικών ειδών ψυγείου, βρεφικών τροφών και γάλατος για λόγους ασφάλειας & αλλοίωσης της ποιότητας. 

Σε κάθε περίπτωση για να γίνει δεκτή η επιστροφή, θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από την απόδειξη ή το τιμολόγιο της παραγγελίας.

Επίσης δεκτές οι επιστροφές γίνονται και η αντικατάσταση τους εφόσον η υπαιτιότητα είναι της επιχείρησης (πχ. αποστολή λάθος προϊόν ,ελλατωματικό κτ.λ) Αν οφείλεται στον πελάτη , για οποιανδήποτε λόγο ,χρεώνεται τα έξοδα επιστροφής και γίνεται αντικατάσταση με προϊόντα αντίστοιχης αξίας αν το επιθυμεί ο πελάτης. 

Ο χρήστης/επισκέπτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την εν λόγω σύμβαση και να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε, αζημίως  εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παρέλαβε τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή, επιβαρύνεται μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Επιστροφές γίνονται δεκτές, μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμεί να επιστρέψει, βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παρέλαβε, ήτοι χωρίς να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

Απαγορεύεται η επιστροφή προϊόντων, που πρόκειται να αλλοιωθούν ή να λήξουν σύντομα, καθώς και αυτών που θεωρούνται ακατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής.

Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) του λογαριασμού του καταναλωτή, μέσα σε διάρκεια 14 ημερολογιακών ημερών.

Για την επίλυση δικαστικώς οποιασδήποτε τυχόν διαφοράς μεταξύ των συμβαλλομένων σε σχέση με την παρούσα πώληση τα συμβαλλόμενα μέρη ορίζουν ως αρμόδια τα δικαστήρια των Αθηνών.

Ακύρωση παραγγελίας
Για την ακύρωση της παραγγελίας σας θα πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα προτού αυτή αποσταλεί γιατί σε διαφορετική περίπτωση θα υπάρξει χρέωση των εξόδων μεταφοράς.